De vierde dag - Reisverslag uit Montréal, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu De vierde dag - Reisverslag uit Montréal, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu

De vierde dag

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

18 Juli 2016 | Canada, Montréal

Road trip day 1

Lekker om 5 uur uit je bed om rond 6 uur te kunnen vertrekken richting Montréal, dat was leuk.. 06.15u stonden we in de lobby van het Night Hotel om uit te checken en met de auto op weg te gaan naar Montréal. Ik was zelf nog verschrikkelijk moe dus ik viel al snel in slaap. Zo rond kwart voor 8 gingen we ontbijten en moest ik maar even wakker worden. Na een ontbijt met een broodje en kop koffie gingen we weer de weg op. Lang heeft het niet geduurd voordat ik weer sliep. Dit ging zo ongeveer door tijdens de ongeveer 6 uur durende trip (zonder de tussenstops meegeteld. Rond half 3 kwamen we dan aan in Montréal en reden we over Trans Island langs het huis waar pap vroeger gewoond heeft, leuk om te zien in welke buurt dit was. Daarna kwam de check-in bij het Quality Hotel, waar bijna alleen maar joden verbleven. Na onze koffers gedropt te hebben zijn we met de auto gaan rondrijden in Montréal. Ik had het fototoestel bij de hand om allemaal foto's te maken van de buurt en mooie huizen. Na dit ritje was het alweer tijd om te gaan eten. Pap wilde graag chinees eten, maar we hadden niks opgezocht op internet voor een goede chinees dus werd het hét steakhouse waar pap en Steve 12 jaar geleden hadden gegeten, Baton Rouge. Een lekker pilsje, een Caesar salad vooraf en daarna een lekkere prime rib steak met french Fries en je had genoeg gegeten voor 2 dagen. Het was wel echt héél erg lekker! Na het eten gingen we weer terug naar het hotel om uit te rusten voor de volgende drukke dag.