De zesde dag - Reisverslag uit Montréal, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu De zesde dag - Reisverslag uit Montréal, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu

De zesde dag

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

20 Juli 2016 | Canada, Montréal

De zesde dag begon weer met een zoet ontbijt in het hotel. Na het ontbijt was het tijd om ons richting Mount Royal te begeven met de auto. Eerst hebben we daar vanaf 1 uitkijkpunt over de stad gekeken. Daarna hebben we de auto ergens anders gedropt om een stuk te gaan wandelen. Bijna onderaan Mount Royal beseften we ons dat we de verkeerde kant opliepen. Daarna moesten we de berg weer helemaal op om bij het andere uitkijkpunt te komen. Daar hadden we een nog mooier uitzicht over Montréal. Na een korte pauze met plat water met een frambozensmaakje en na een paar pokemons te hebben gevangen, gingen we weer terug naar de auto en terug naar het hotel (inmiddels was het al 2 uur geweest). Bij het hotel hebben we bij de Snowdon Deli een smoked meat sandwich gegeten, die was lekker :0! Na deze lunch zijn de oudjes een rondje gaan lopen richting Van Horne park en hebben de jongeren even bijgetankt in de hotelkamer. Als laatste was het dan tijd om weer bij het steakhouse Baton Rouge te gaan eten. Dit keer hebben we naar het steakhouse gewandeld (langs een snelweg!) waar mam elke keer schrok wanneer een auto over een putdeksel heen reed. Bij het steakhouse at ik wederom een Caesar salad en een prime rib steak, het was weer hartstikke lekker! Na het avondeten hebben we nog even een paar dingetjes bij de Walmart geshopt en daarna gingen we vroeg ons nest in voor road trip day 2 de dag erna.