De dertiende dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu De dertiende dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu

De dertiende dag

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

De dag van de vliegreis terug :(. 'S morgens begon m'n dag al met mijn koffer helemaal klaarmaken voor de reis terug en natuurlijk ook mijn handbagage. Hier was ik toch wat langer mee bezig dan verwacht. Na het inpakken zijn we een broodje gaan eten bij de Subway als ontbijt om vervolgens om kwart over 11 te vertrekken richting het vliegveld. TomTom is echt je vriend met het vinden van de weg, helaas kon de TomTom in New York vaak geen signaal vinden door de hoge gebouwen. Daarnaast stuurden de TomTom eerst nog helemaal verkeerd (niet naar het vliegveld namelijk). Gelukkig kwamen we hier op tijd achter. Op het vliegveld konden we alvast inchecken maar nog niet onze bagage droppen, dit kon pas om half 3 (het was half 1). Daarom zijn we een kop koffie gaan drinken en hebben we daarna een lekkere slice pizza gehad. Rond 2 uur liepen we richting de bagage drop waar de mannen eerst nog even een sigaret hebben gerookt. Daarna konden we onze ruimbagage kwijt. Hierna was het tijd om door de customs te gaan. Daarna gingen we naar de gate om ook even bij de duty free shops te kijken, nou daar is dus niks duty free meer aan. Om half 6 konden we ons vliegtuig boarden voor de vlucht van 6,5 terug naar Amsterdam, wat een leuk vooruitzicht was dat (ik zag een beetje op tegen het lange vliegen).