De zevende dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu De zevende dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Daniëlle Kaiser - WaarBenJij.nu

De zevende dag

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

21 Juli 2016 | Canada, Toronto

Road trip day 2 naar Toronto! Om 7 uur zaten we aan het ontbijt in het hotel. Na het ontbijten vertrokken we met de auto naar Toronto. Maikel kon de hele rit navigeren, pap en mam wisselden af met auto rijden en ik heb weer lekker gedut en veel gelezen. Om half 3 kwamen we aan in Toronto bij het Holiday Inn hotel. Na ons ingecheckt te hebben, hebben we ons opgefrist om een lekkere kop koffie bij de Starbucks te drinken. Pap en mam dronken een Caramel Macchiato en Maikel en ik een Frappuccino. Na de koffie gingen we naar de CN Tower om vanaf daar het mooie Toronto te kunnen bekijken. Na de mooie foto's en foto op de glazen vloer (je kon helemaal naar beneden kijken) gingen we weer richting hotel lopen, dit was nog best ver. Onderweg hebben we nog even gegeten bij de Mac Donalds om vervolgens uitgeput in bed te ploffen voor de dag erna.